keskiviikko 24. huhtikuuta 2013

Entinen elämä pelastaa

Yksikään ihminen ei olisi se mitä on ilman kokemuksiaan, niitä katkerimpiakaan.

Olen epätoivoisesti kysellyt kirjakaupoista pitkään Jan Eastonin 200 virkattua ruutua -kirjaa. Siitä on ollut juttua jo monessakin blogissa ja minä halusin sen myös. Sitä ei vaan ole missään. Kysyin jopa kustantamosta, eikä uusintapainosta edes suunnitella.

Sitten kirja tuli vastaan verkkokirpputorilla.


Vironkielisenä. :)

Minulla on nyt onni nauttia menneen elämän hedelmistä, sillä opin kohtuullisesti eestiä kotioloissa ilman oppikirjoja. Niinpä ajattelin selvitä tästä kirjasta ilman suurempia nikotteluja, vaikkei varsinaisesti virkkaussanastoa olekaan koskaan tullut vastaan.


Aika tutunnäköinen ruutu tuli vastaan, kun selailin kirjaa ekan kerran. :)

Ajattelin tehdä ensin pari keskeneräistä projektia ainakin alta pois ennenkuin päästän itseni tämän kimppuun. Katsotaanpa kuinka ämmän käy, kun niin uhoo osaavansa vierasta kieltä... :P

4 kommenttia:

  1. Minä ostin Tallinnasta makramee-kirjan. Onneksi kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.

    VastaaPoista
  2. Mä olen metsästänyt samaa kirjaa, siis suomen- tai enkunkielisenä. Toivo elää, vironkielistä en taida kelpuuttaa ;-)

    VastaaPoista
  3. Tunne on niin ihana, kun löytää jotain mitä on pitkään etsinyt! :)

    VastaaPoista
  4. No nyt riittää ruutumalleja :) eiku virkkaamaan :) Ihana kun joskus löytää haluamansa.

    VastaaPoista